Followers hatikuh

Wednesday, May 11, 2011

kawan

'selamat tinggal kawanku tak mudah aku pergi wohooo bila wajahmu sentiasa dihati ini.'.

KAWAN penting kan ade kawan yang sentiasa disisi. kawan adalah org kedue rapat selepas family. tu la pentingnye berkawan ni. bile susah dye ade bile senang dye ade. hehe act gua suka lagu Selamat Tinggal by Dina & Zizan ..mmg byk makne lagu tu sbnrnye tok gua..ade lah kisah silam2..haha.tp btul la..if kite kalo kehilangan kawan mmg terasa gile2..btul x??zizan pon ade cakap dlm liriknye bukti dye mnyesal
"Kenapa semua ini
Kenapa semua ini
Mengapa semua ini
Jika aku yang kau cinta
Mengapa semua ini"

 gua rase cam tu lah..x taw la hampa suma macam mana kan..haha..utara mai..haha..tula lirik ni pon da sedap da dngar kan..

ok la bg u all kawan gn GF(teman hidup) mana ag penting la..kalo gua la kan,,gua ni jnis suke berkawan so suda tentu gua pilih kawan..bkn ape beb..sbb ade org ckp GF or teman hidup ni ag penting dari kawan sbb dowang ikot pepatah 'Berkawan biar beribu bercinta biar satu'..dowang ckp kwn kan beribu kalo ilunk sorang ade ag beribu..tp kalo teman hidup ade satu kalo ilunk trus xde..haha..so funny..tp bg gua dua2 penting..yg paling penting kita suma pandai la jge bts2 gn kwn & gn GF..btul x??kalo berkawan tu wat la mcm berkawan..huhu..jgn berat sebelah sudahdpt beze kwn gn teman hidup pon da ok da..hehe..
ok la igt pesanan2 gua suma tu ye..adios!!

No comments:

Post a Comment