Followers hatikuh

Wednesday, May 25, 2011

maen gitar x pandai2...

tajuk entry kali ni main gitar x pandai2..gua la tu..sapa lagi..haha..you all pon mesti suke org men gitar an..ke x suke..kalo gua suke banget seyh org men gitar..lagi2 kalo pompan yg maen lembut je tgn dye..tulah x mende sgt tok arini gua just nk cite tentang gitar..gua ni blaja men lame dah dari abes sekolah tp sampai skunk x pandai2 maen..skali skale nk jugak jd mcm :

 
SLASH


   Bro MANKIDAL


       Bro SHAMKAMIKAZE

dowang sume ni mmg terbaek lah wa ckp..skali goreng sampai hangus pon x sedar2 taw..haha
tp an bukan dowang je ade gambar mcm ni..wa pon ade taw cume wa py low profile .gitar pon akustik py beb..mcm pon mcm haram..you all nk tgk x??..xnk pon wa ttp nk tunjuk..haha.,

amacam okay x??..ke kureng??..ade ag wa nk tunjuk ni..you all tunggu keyh..haha.


yang ni pulak mcm mane..ade gaye x??..haha..mcm haramkan tp wa x kesah..bak kate YUS rajalawak "ade aku kessah"..


so nilah ape yg wa nk cite sbnrnye..xde cite pon saje je tayang pic gua yg x seberape nih..harap you all enjoy la keyh..so see you in next entry bye2..adios!!!

       peace yaww!!!

No comments:

Post a Comment