Followers hatikuh

Monday, October 24, 2011

mmg hati mudah tersentuh...

hey geng.lama x update
oke entry kali ni mau cite pasai hati.mmg hati mudah tersentuh bukan?.so x pelik lak if hati ni mudah terpaut or terpikat dengan sumthink.kawan baek bg hati ini adalah nafsu.jika baek nafsu baek la hati.jika jahat nafsu jahat la hati.hehe.

hati aku?.aku x segan kalo aku ckp hati aku mudah tersentuh.yela laen org laen hati kan.hati aku juga mudah terpaut kt seseorang yang rapat dengan aku.standard la syg kan.hati aku juga mudah kasihan bile tgk org susah.sume org rase gitu kan.hati aku mudah panas dengan katakata.kerana mulut badan binasa bukan?.hehe.

so sumenye bermula dari hati.jika hati itu ikhlas maka tiada masalh akan timbul.member aku ada ckp x taw la btul ke x an yang dye salu tanye kt awek dye sbb ape syg dye.so bile bersebab maknanya tak ikhlas la tu.if x bersebab maknanya ikhlas la tu.haha.aku pon x taw btul ke x..

tapi entry ni bukan aku nk cite psal sayang or cnta la kan sbb aku pon x de la pandai nk describe bab2 nih..aku cume mau cite sal hati yang perlu di jaga.aku x kesah if org tu mcm mane skali pon layan aku.biar la dye layan aku x sama mcm aku layan dye cume satu je aku mnx.tolong jage hati aku.itu je.

caw!!

p/s : aku pon x taw samada aku =) or =( time ni.....

No comments:

Post a Comment