Followers hatikuh

Tuesday, December 14, 2010

KAKI GAME !!

kaki game? gelaran yg sesuai sgt untuk adek2 aku..downg ni suke sgt maen game dah la maen game online.blagak nk gune internet jgk.smpai pkol 5 6 pagi baru abes..ish3 ikot perangai abg jgk nih..

tp yg beshnye dgn game2 ni aku blh jd raje dlm umah beb..sume bende aku blh suh adek2 aku wat..haha..blh jd mr.lazzy aku dlm umah..hahaha..mcm2 la aku suh dowang..buat itu buat ini tp kene ade upah la..kene bg dowang gune  komputer sbb nk men game..hehe..aku pon kene la ikot kehendak dowang.kalo tak x dpt la aku jd mr lazzy dlm umah..hehehe

maen game ni pon ade baik buruknye..cume kite sume kene pandai seimbangkan dgn kehidupan..jgn jd cm adek2 aku ni..men game x igt dunia..(act same je gn aku )...jgnla men game smpai x cukup tido k..
bak kate pepatah..maen game berpada-pada..buat jahat jgn sekali..

sekian untuk malam ini..hehe


mulut yg x tahan tu..haha

No comments:

Post a Comment