Followers hatikuh

Tuesday, December 14, 2010

Angkara FB(facebook)

"hari-hari tido lambat..hari-hari bgn lambatl.!!!.maen FB! je taw..ape ko nk jadi hah!!"..amukan mamaku

fuh gile ah ..mcm hulk hogan da aku tgk mak aku..haha..nilah angkara FB  la aku tido x tentu mase smpai aku kene marah..padan muke aku..muke cine teruss!!!.haha

erm mybe org lame macam mak aku ni x taw org skunk sebok gn FB..ade mcm2 dlm FB..dgn FB kite blh tambah kwn,cari kwn lame,cari gf lame,haha yg itu aku dah jmpe..ape ag?? dgn FB dpt ilunkkan bosan dgn maen game, chatting,tgk pic awek2 cun....sexy2x aku x men keyh.hahah..

tulah aku ase kite sume kene explain kt mama papa yg mrh akibat FB ni..heheh
nth2 dowang pon maen skali..hehe =)

pasni jgn marah aku sbb update blog sokmo sudah..amin....


see kucing pon men FB taw..huhu

No comments:

Post a Comment