Followers hatikuh

Tuesday, December 14, 2010

pengaruh rakan

"adoi.peningnye kepale aku.ni la akibat gedik.tgk member wt sebok nk wat gak.bile da wat mule la x taw nk tulis mende.bangang betoi!!." keluhan hati aku akibat jeles tgk org len maen blog..heheh.aku ni baru nk start maen.org len da jauh da tulis blog.aku maseh terkial nk tulis ape..duk tulis tu delete balik.tulis ni delete balik.mcm haram..hehe tapi x pe..kalo x start cm ne nk pergi jauh..x gitu?.
aku pon x taw nk mulekan cm ne.. tp sblum tu mcm beselah sbgai org islam mesti lah kene bg salam kan..

assalamualaikum...
.name pendek aku alif..name pnjg skit alif afandi..name paling panjang yg penah aku ade alif afandi bin jalaini.
tp korang x pelu la ssh..panggil je aku bob.ok!..nk taw yg len add facebook aku..hhaha..promote siap..



aku cermin diriku





No comments:

Post a Comment