Followers hatikuh

Friday, March 4, 2011

Gua bru teringat nk update blog..hehe

ini kisah semalam py cite.3 mac 2011.mcm biasa gua bgn2 dari tido pagi tgk jam suda pkol 1.30ptg."adoi" gua ade test ar..gua x stdy ag nih..gua pon mandi siap2 n stdy la sekejap..stdy py stdy sehabok pon x masuk .ye r arini gua nk pulang ke rumah.dlm otak duk pkr nk balik.xpelah gua redha dan redah jela test ni.abes je test gua pon balik dorm gua.lepak2 isap Dunhill sambil packing brg nk balik.pkol 7ptg wa naek bas.padahal dlm tiket tulis kol 6.45ptg.celake py bas tipo gua.tp kesh lak gua..janji gua sampai rumah gua.bile gua naek je gua cari seat gua..cari duk cari tmpt gua blakang skali.."perghhh.."hati gua bapak suke sbb ape...sbb gua dpt duduk sebelah awek hot tu..(hot jgk lah..blh la).gua duduk la sblh awek tu.gua da segan2 silu nih..ape gua nk borak gn awek tu gua da pkir dah..(ayat manis sket)..hehehe..tp tgh2 syok duk sblh awek tu tibe2 dtg sorng mamat hprak kcau daun gua la..mane taknye upe2nye awek tu slh seat..awek tu duduk seat mamat haprak tu upenye.."ptotng stim btol la"..(dalamm hati)..gua pon trus la mudy..sampai kuantan gua duk mudy..tp mmg gua ase melepas btol la td.haah..x abes ag ni cite dlm bas..dlm perjalanan wa mmg dah berhajat nk rehatkan diri ni..nk tido selenalenanya..tp apakan daya wa beb..bas wa nek tu da mcm rollercoaster..wa ase rollcoaster x mcm tu beb..abes berenjut-renjut wa dibuatnye..seberat-berat wa pon blh melambung ag tu..da x blh tido ..mudy ag wa..gua sampai umah dlm kire-kire pkol 10.30 mlm..sampai2 gua trus g dapor cari rexeki.."fuh" mujur la ade rexeki gua mlm ni..melantak la ape lagi..hehehe..abes melantak wa trus nek bilik siap2 nk kua g lepak gn kwn2..da siap gua pon kuar la g pickup mmber gua..jln2 TC pusing bandar..tgk bapok (blh thn la bpok tiptop jgk).haha..ni la rutin harian wa bile duk kt kuantan ni..suda penat berjalan wa blik la rumah..n skunk ni wa tgh duk dpn lptp mak wa duk update gua py blog lah..besok...besok wa byk mende nk bikin..arap2 plan gua menjadi lah yek..so now its time to sleep beryberybery well..haha..ok see u next post ok..bye2 salam....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment