Followers hatikuh

Sunday, March 13, 2011

luahan member pasal gua...

gua ade member .satu hali gua ty same dye pasal gua.ini yang die cakap:

die kate gua reti men gitar.
die kate gua seorang yg amik berat.
die kate gua seorang yg mesra.
die kate gua makan cepat.
die kate gua suke tido lambt tok teman die.
die kate gua seorang yg ssh dijangke.kdg2 mcm nk g klas tp bile ade klas ponteng.
die kate gua suke ajak dowang lepak umah gua.
die kate gua snang kene tipo gn dowang.
die kate gua seorang yg malas.
die kate gua seorang yg suke pau rokok ..gunekan istilah "rokok mu rokok ku juga".
die kate gua seorang yg kuat on9 kalo ade BB.
die kate gua seorang yg mls bersukan.alasan gua saket kaki..haha.
die kate gua suke ajak2 ayam bile kuar.

ni le member gua ..syial la lu bro......hahaha

No comments:

Post a Comment