Followers hatikuh

Thursday, March 17, 2011

hari-hari hidup wa bosan

hey guys.."aku dah bosan aku da bosan aku da bosan" ni slh satu lirik lagu amy search gua penah dgr dulu2 la..hahah..gua sebenarnye dah bosan gn life wa ni..wa skunk pkir nk bg abes stdy cepat2 wa nk rehat lak..tp lame ag lah..wa ade seSem ag kt dlm ini uitm..nk wat cm ne wa x bpe nk bijok an.."wat bijok panda ar"..hahah.tp xpe tu all my friends yg grade on time tu wa nk ucap very2 the tahniah la kt lu olang..smoge berjaya dalam kerjaya.."kawen nnti jgn lupe ajak keyh.".hahah

wa post ni bukan ape. sje2 nk stoly la..ne taw lu olang yg bace ni pon ade same stoly mcm wa kan so blh la share2...hehe..hari-hari idup wa bosan tp sape peduli kan..wa pon x kesah kalo xde olang peduli  bak kate Azwan Ali "ade aku kesah!!!"..

mesti lu olang sume penah rase mcm wa rase skunk kan..kalo xpenah tu x pelah meybe lu olang bernaseb baek..nila keje wa..ari2 duk ngarut..ngarut sane ngarut sini tp wa suke hidup wa cm ni..cume da bosan je..yela atleast nk tukar angin gak an..wa ase wa nk g melancong la time cuti sem ni..melancong dlm negara je..wa x mmpu nk g oversea..paling kurang wa dpt kurangkan stress wa ni kan..yela bosan lame2 jd stress kan..so nilah care wa dpt ilunkkan stress wa..lu olang lak ase mcm mane????..lu pikirlah sendiri..assalamualaikum....=)


No comments:

Post a Comment